When Got7 Was Handsome .....


Haaiii !!!!!! Tajuk Got7 lagi --" Haduiiii !!! Sorrylah kawan ,, x dek idea lah nak buat Tuto XD Terlebih ' overdose ' dengan Got7 punya pasal XD Harini rasa nak citer time timeGot7 yg hensem hensem lah :3 fahm ??? Tak faham sudah :P


JR !!! Junior ^^ Cumelnya dia masa lagu "A" >< Dye buat rambut pacak dalam lagu tuh n hasilnya : MANTAP !!! Hensem derrr JR dalam lagu A XD Terpegun I XD


BamBam My Thai Child <3 Bila nak diikutkan , BamBam nih comel dalam lagu Girls3 , Tapi ble dye buat rambut gini terselah dye punya hensem dye uh XD Rambut dye tinggi woo !!


Mark !!!! Sebenarnya Mark nih hensem di dalam sume MV Got7 kalau nak diikutkan :3 Dye sorang jer yg slalu terselah dia punya aura hensem dye uh XD Ble tgk dye cmni teringat Taecyeon XD


JB a.k.a Jae Bum >< Leader Got7 yg mempunyai suara nyaring smpai telinga saya pun pekak -_- Bile dgr lagu Got7 dekat tlinga mesti akn sakit bile dengar suara dye yg nyaring tuh --" Dye hensem lagu Stop Stop It ><


JAckson ?? Hurmmmm ,, boleylah :3 Saya tak tau dye hensem dalam MV mana sebab dye nih setiap masa muka sama jer --" Tapi saya suka bile dye tanggal topi sye tuh >< Nampak hensem sikit XD


Youngjae XD My main vocalist <3 Seriously saya kata !! Dye lah yang paling hensem dalam lagu A XD Antara sume member , dye lah yg paling hensem dalam lagu A XD Dengan rambut hitam dye tuh XD


Lastly !! My baby Yugyeom XD *Pfft XD* Maybe nih dalam lagu Girls3 kot cauze dapat teka rambut dye --" Dye nih pada saya comel XD Biaselah ~ Maknae lah dikatakan XD



Merepek tak status saya harini --" Seriously memang tak tau nak letak tajuk apa lagi XD AAAA !!! Dah terlebih fanatic pulak :3 Pada saya lahkan , paling hensem dalam Got7 still Mark XD Dye dlm mana2 MV dye tetap ensem dan muka tak pernah berubah XD Tapi kalau dalam lagu A tetap Youngjae yang paling hensem XD Byebye <3


No comments:

Post a Comment